Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2013 18:56 - Яджна
Автор: istinskapoezia Категория: Поезия   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
1



Яджна 

Време беше да стана сериозен, с твърде много душмани воювах и реших се чрез метод хипноза да забравя аз колко не струвах   Тягост, угнет и срам ще изтрия,  и мостове горя ще среднощем пред очите си път ще открия  И кълнях се - забравя ще прошло   Но хипнозата върна ми нещо дето страшно е даже кат мисъл после всичките спомени горки долових как бях нявга орисан   Над мен бяха орисници в сиво три жени и в ръцете им огън и говореха някак красиво мене сочеха, хвалеха Бога   Наблюдавах ги аз отдалече и се вслушвах във техни слова и дочух че ще стигна далече но ще мина през ада пред това   Улових втори глас на наслада: Ще боли го от чуждият гнет  но след мъката следва награда нек с търпението бъде обзет   В песента си наречница трета Да бъда Яджна ме обрече  Да умра за страната ми клета дълга изпълнявайки вечен   толкоз много години не помня  да съм взирал се тъй като днес и е ясно че вечно ще помня  тез лица, този сладък унес   И отказах се аз да забравя твърде лесно е, слаб ли съм - не и живота си свой ще преправя стъпил над мъртъвците във мен

Един от Народа

Яджна* -    Яджна на санскрит означава жертвоприношение. Имало един полубог с еленова глава, който се казвал Яджна - той бил син на Акути и Ручи, съпруг на Дакшина. Бил убит от Вирабхадра по време на първото жертвоприношение, отслужвано от Дакша. От него бог Брахма създал съзвездието Мригаширас ("Еленоглавия") или Орион.    



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: istinskapoezia
Категория: Поезия
Прочетен: 29292
Постинги: 54
Коментари: 1
Гласове: 32
Архив